Wednesday, December 1, 2010

:: ENTAHLAH ::

Entahlah...

Aku tak tau lagi apa yg aku nak..
Aku terfikir,banyak keinginan aku dengan semua cubaan yang datang..
Hal terpenting yg aku nak sangat dengar adalah permintaan maaf dari lubuk hati azhar yang paling dalam...

Aku naif,
Aku bodoh,
Aku terlalu baik...
Semua orang cakap cm tu...
Semua sahabat cakap cm tu...Aku memang dibesarkan begitu...
Tapi,
Wanita itu tidak lansung mengenali aku...
Menuduh aku pura-pura...
Menuduh aku hipokrit...
Menuduh aku mereka-reka cerita...
Padahal,
Dia masih belum tahu siapa x-bf aku tu...

Orang cakap,
"Sepatutnya hang kena menilai dia dengan lebih baik..."

Kenyataanya,
Aku tidak menilai Azhar dengan baik...
Dia jatuh,
Dan dia mengheret aku lebih jauh dari tempat dia jatuh...
Aku terperosok jauh kedalamnya...

I'm hanging on here....

Bertahan dan berharap semua ni akan berlalu...
Semua ni akan baik-baik sja..
Aku sangat mengerti itu...

Tapi,
Kadang-kadang jauh dlam hati aku...
Aku nak sangat Azhar tahu,
Dia bukan hanya melukai hatiku,
Malah jua seluruh hidup aku...
Mungkin tak dak guna dah..
Tapi aku nak sangat dengar dia minta maaf...
Sebab aku ingin memaafkan dan melupakan dia...

AKU MULAI LELAH....!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment