Thursday, February 10, 2011

~aku suka dia~

yeah....kalau dulu perasaan aku memang macam nie...gembira sangat...entahla..bebas untuk suka sesiapa saja...sebab itu urusan hati aku...kalu teman-teman rapat aku...mereka tahu aku seperti mana...maaf lagi sekali...ingin aku kata kan SUKA TAK SEMSTINYA MEMILIKI...kalau dah dimiliki suatu hari nanti itulah namanya rezeki dan jodoh...aku berharap??????? TIDAK............


tapi aku mula rasa marah bila ada orang yang suka menyibuk2 dalam urusan aku...satu soalan aku pada engkau...ada aku admit..aku suka...atau benci sesiapa pada engkau???? aku senyum lagi ada la sebab aku rasa hormat pada engkau...


wahai "parasit" ...kau dah buat aku rasa hilang manisnya...kau buat aku rasa kekurangan...suka hati akulah aku nak suka atau benci sesiapapun sebab itu urusan hidup aku dan tidak lansung menyusahkan engkau...


Sekarang aku masih rasa sakit hati dengan engkau...maaf aku masih rasa negatif atas kata-kata kau yang laha...kenapa engkau perlu anggap aku macam itu???kenapa engkau harus sibuk dengan urusan aku????kau tak payah risau la...dia adalah kenangan aku...aku pun dah buang dia jauh dari hidup aku...baiklah...sekarang aku diam...aku takkan menggeleng atau mengiyakan apa2..kenapa aku kata aku tak berharap sebab aku rasa benda itu tak perlu lagi...lepas ni aku harap kau hormat perasaan aku...aku suka orang dari hati yang kat dalam ni dan aku dah kunci hati ini untuknya...lepas ni aku harap tiada apa2 akan berlaku lagi...untuk pengetahuan kau "parasit"...aku dah tak pernah lansung amek tahu tindak tanduk kau dan pasangan yg kau ambil dari aku itu...sebab...aku kau dan dia tidak punya kepentingan lagi dalam hidup aku....

No comments:

Post a Comment