Monday, February 7, 2011

lama dah tak tulis dalam blog nie...kind of busy lately...to much thing to do,yet so little time...hurmmm...ni lah manusia...xpernah bersyukur n masa 24jam yang ALLAH bagi..nyway..sangat banyak benda yang nak dikongsi...rasa malas nk tulis pun ada tp..kenapa la aku ni sengal bin sengok sangat...bukan nye nk menulis atas screen lappy ni pun...nk menaip pun malas...apa kessss....!!! itu lah aku...suka je merungut...tp bila dengar orang lain merungut..pandai lak aku tutup telingaaa...haaaa...haaaa...haaaa...

teeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttt..............jom baca kat bawah plak...

"Disini ruang untuk aku berbicara...bercerita tentang rasa...bersuara tanpa paksa...kata benar dari hati..bingkisan kisah sepi yang menghiasi hari-hariku..disini ku rungkai sebuah rasa dari jiwa yang bermain di minda...di sini aku berkongsi rahsia hati yang bisa didengar...disini ku curahkan bisiakan perasaan yang membelenggu fikiran...di sini..buat ku rasa tenang.........."



No comments:

Post a Comment