Monday, November 22, 2010

:: Kenapa aku ber 'blog' ?... ::

~assalamualaikum~

Kenapa aku ber’blog’? ... sejak akhir2 ni, aku selalu terbaca mengenai; kenapa saya menulis blog? dan; bagaimana blog yang saya suka baca? dan; pentingkah statistik dalam sesuatu blog? Dan; bagaimana untuk menarik minat orang membaca blog saya? Dan; sebagainya… :P

Aku memilih untuk menulis apa yang aku rasa..puas...meletakkan sesuatu perasaan pada hamparan putih adalah lebih baek dari bercerita pada tembok yang xmampu memberi apa2 makna...(xde maknyeeeee)...hehehe...aku bukanlah seorang penulis yg bijak menyusun kata-kata indah...aku bukan penyair yg bijak mendendangkan puisi bermadah...aku bukanlah pujangga alam yg bisa dijadikan pengikut...(cewaaaaahhhhh...ayat xleh blah)...hurmmmm...aku cuma aku yg suka bercerita...suka berjiwa2...hahaha...ye...aku adalah aku...


Ini blog aku. aku minta maaf kalau ada yang tak suka dengan apa yang aku tulis dalam ni. aku tulis sekadar untuk menyimpan cerita aku dalam bentuk blog. ini adalah cerita aku. kalau tak suka, jangan baca. tu je..
(tak ada sesiapa yang komplen pun. tapi, kalau lah ada, aku mintak maaf dulu…)

~salam~

No comments:

Post a Comment