Friday, November 26, 2010

:: TERINGAT LA PULAK ::

emm..masalah yang dicipta sendiri
tiba2 teringat kekasih lama...


tak tahu kenapa..seminggu dua ni hati bergolak sangat...teringat pada dia
kenapa Allah tak jodohkan aku dengan dia..


walaupun dalam hati selalu berkata..kalau aku kawin dengan si dia dulu..mungkin aku bahagia


tapi bila ada masalah melanda hati aku selalu berkata...aduhai..kepada Allah tak bukakan hati aku pada si dia dulu...insan sebaik dia..alangkah untungnya wanita yang kini bergelar kekasihnya sekarang..cemburunya aku...kenapa tiba2 kuat hati aku teringat pada dia????


semuanya main syaitan nak runtuhkan iman aku...aku tahu semua itu..emmm ya Allah jangan la kau biarkan aku hanyut dengan perassan ni..
aku perlu fokus n kerja aku..


kawan2 bagilah pendapat macamna aku nak hapuskan perasaan ni....padahal dulu dah lima tahun aku tak berhubung dengan dia aku langsung tak kisah....kenapa tiba2 aku jadi teringat sangat ni pada dia...


dalam masalah kah dia??? sakitkah dia ???
cinta kah aku lagi pada dia???

No comments:

Post a Comment