Wednesday, November 24, 2010

:: Untuk Mr.Secret ::

ketahui lah kamu.. aku cinta pada mu bermula dgn rasa suka.. aku mula cinta pada mu kerna terbitnya rasa sayang..kasih ku pada mu semakin mekar sejak aku mencintai mu..dan aku mula serasi dengan mu kerana wujud perasaan kagum dan bangga kerana Tuhan memberikan hati mu utkku cinta.. semoga cinta ini akan terus kekal dan mekar dalam hati dan jiwa kita selamanya.. ♥


Dalam rindu aku cemburu,sedang aku masih menunggu
akumahu bertemu.aku mahu mengahampirimu..
aku masih setia disini,mengharapkan kau datang..bersama
sekeping hati .segenggam harapan.segores tinta 
sehiris rasa akan bersama ku..

mestikah aku begini sebu.setiap waktu jauh dari mu
mestikah aku begini resah..setiap saat kita tak jumpa
Pda angin hidup aku berlayar..
mengahrungi gelombang.biarpun merempuh malam
biarpaun menuju ke laut dalam..
KARENA AKU TAHU,,HANYA KAMU  PENAWAR RINDU

Dapatkah kudekap mu..detik ini..
ketika samar mata..waktu usia hari mulai kesenja.
alpa ku tiba bagai kenangan menunda memukul dada
mungkin aku tak ingin senja lekas datang..

Dapatkah kudekap mu detik ini ...
begai hangat kemarin memecah wajah..
waktu hati lena melayang..
sesaat hanya indah mu..yg dpt kubayang..
pada setiap sudut kata..pada setiap sudut mata
sinar menyambar hangat ..tak dapat ku acuhkan..sapaan 
jiwa yang kekosongan...

Dapat kah kudekapmu lagi di detik ini..
bulan kasih selembut angin..sutra hati bergetar..aneh.
bibir mu madu mencumbu syahdu..
mengalun cinta dari nafas mu..di pentas hati..
yang enggan melepaskan...
DAPATKAH KUDEKAP MU SEKALI LAGI..**

No comments:

Post a Comment